poniedziałek, 21 grudnia 2015

2) Krakowska Manufaktura Czekolady - czyli coś dla choco-freaków

Dzisiaj wybierzemy się w słodką podróż! Nadal zostajemy na krakowskim rynku, a konkretnie zmierzamy na ulicę Szewską 7. To tam znajduje się Krakowska Manufaktura Czekolady(KMC). 


Manufaktura otwarta jest codziennie od 10:00 do 22:00. W tym czasie możemy podziwiać i próbować specjałów z czekolady.


Miejscówka składa się z dwóch poziomów. Na dole jest sklep, który momentami przypomina muzeum czekolady. Mona Lisa - jaką udało mi się sfotografować  - wprawiła mnie w osłupienie. Podziwiam talent i pasję człowieka, który ją wykonał. 


Oprócz podziwiania arcydzieł z czekolady możemy także zakupić coś na własny użytek :) 



Po zakupach i zwiedzaniu proponuję udać się na górę do kawiarni. Można tam zarezerwować stolik. Jeśli wybieramy się w weekend to proponuję to zrobić, bo jest tam naprawdę spory tłum.


Od progu przywita nas cudowny zapach unoszący się w powietrzu.


Zajmujemy stolik. Zdecydować się na coś było mi bardzo trudno. Stylowe menu zawiera w sobie bowiem ogrom wspaniałości. 


Postawiłam wreszcie na koktajl o nazwie Al Capone (mleko, lody śmietankowe, banan, czekolada, bita śmietana). Podanie mnie zachwyciło. Czekolada na bokach szklanki jest zarówno bardzo efektowna jak i pyszna. 


Manufaktura czekolady to idealne miejsce dla miłośników tego przysmaku pod każdą postacią. To idealna, niekonwencjonalna rozrywka. Nadaje się dla wszystkich, zarówno dla młodzieży jak i całych rodzin. KMC organizuje także warsztaty czekolady, które można zamówić wprost do stolika. Są dostępne w dwóch wariantach: dla dzieci, oraz dla dorosłych. Po więcej informacji odsyłam na stronę internetową tego miejsca:  


chocolate.krakow.pl



KMC jest genialna. Mnie jako choco-freaka zupełnie urzekła. Na pewno niedługo tam wrócę. Tym razem postawię na mrożoną czekoladę, mimo coraz mniejszych temperatur za oknem. Ciągle wierzę, że minus i minus daje plus. 

Do zobaczenia po Nowym Roku w kolejnym miejscu!
E.

2 komentarze:

  1. Hej! Tu Nika z Word po polsku!

    Świetny pomysł na bloga. Niestety do Krakowa mam baaardzo daleko, ale jeżeli kiedyś zechcę wybrać się do tego miasta i będę szukać jakiegoś dobrego miejsca do odpoczynku i zjedzenia czegoś dobrego, to na pewno zajrzę na Twojego bloga, żeby zaczerpnąć inspiracji!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś się wybierzesz, bo według mnie - naprawdę warto! Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią!